illbemyself.blogg.se

Glad Midsommar

Publicerad 2012-06-22 17:06:49 i Allmänt

Glad midsommar allihop :) Idag har hela familjen varit och stor handlat och grillat och haft det mysigt och snart ska vi kolla film och mysa :) Det har inte hänt så mycket mer idag och imon bär det av till polen men fixar iallafall ett tidsinlägg tills imon men på söndag , måndag och Tisdag blire nog inget :/ Får se vad som händer :)
 
Men ja det ska bli 7kt kul att komma iväg. Men ja bloggar sen innan jag går och lägger mej och om jag hinner slänger jag upp ett imorgon bitti innan jag drar :)
 
Bilden i tidingen i Barometern :) Sen vå va den en bild i Östran också ;)
 
Dagens middag
 
Dagens outfit
Tröja: Bik bok 129:50 coh 50% rabatt 
Byor: New yorker 100 kr
 
Tröjan bakifrån
 
pusshejj // Blondii

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Ebba heter jag. Du har just nu klickat dejj in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på. Född på Öland med inte så stor familj. husdjur med 4 personer till. Född 98 som gör mig till 14 vintrar. Bor just nu i en väldigt fin ort Lindsdal. Vad ska man säga mer om mejj? Att jag har ett enormt stort behov utav att fota varje dag , och är väldigt beroende av musik och mina vänner givetvis. Hoppas ni kommer trivas här , och juste, välkomna hit. Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela