illbemyself.blogg.se

Tbx i Sverige ! :)

Publicerad 2012-06-26 23:07:58 i Allmänt

Hejj bloggen!!!
 
Nu är jag tbx från Polen och jag lever!
Det va 7kt kul där och det blir 7kt mycket bilder så kommer ladda upp dom i delar men det blir när jag fått över alla bilder på datorn :)
 
och jag förklara allt som hände under dagarna när jag laddar upp bilderna det blir alla bilder från lördagen en dag o.s.v :)
 
Men idag kom vi hem runt 6 :) Sen så har jag myst med Elisia jätte mycket !
och packat upp och gjor det iordning och bilder på det jag köpt kommer nog upp i mon :)
Men nu ska jag va lite social på skype med Olof och Emil :)
 
Dom som va med i Polen va : Abdi , Niklas , Ibbe , Oscar , Tilda , Pappa , Stefan , LP , Dennis , Kim , Hanna , Päeik , Maria , Mattias och Artan (stavning ) och jag ;) :) Och det va 7kt kul :)
 
Bjuder på några bilder jag tog precis :)
Dålig webcam ;)
 
 
pusshejj // Blondii
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Ebba heter jag. Du har just nu klickat dejj in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på. Född på Öland med inte så stor familj. husdjur med 4 personer till. Född 98 som gör mig till 14 vintrar. Bor just nu i en väldigt fin ort Lindsdal. Vad ska man säga mer om mejj? Att jag har ett enormt stort behov utav att fota varje dag , och är väldigt beroende av musik och mina vänner givetvis. Hoppas ni kommer trivas här , och juste, välkomna hit. Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela