illbemyself.blogg.se

Utsidan räknas , insidan avgör!

Publicerad 2012-06-20 23:34:14 i Allmänt

hejj allihop nu har jag flyttat hit från bloggplaten.se , varför kanske ni undrar ? Jo för att jag tröttnade på bloggplatsen.se och tycker blogg.se är enklare :)
 
Men ja hoppas ni kommer gilla bloggen , och jag kommer försöka uppdatera er varje dag :) 
Hoppas ni kommer kommentera mycket!
Dessign och det ska fixas :)
Men har inte tid att fixa allt idag..
För nu ska jag länka denna bloggen på min gammla blogg sen ska jag fixa i mitt rum för att slippa det i mon :))
Sen måste jag snart sova , ska upp tidgit imon -.- Ska först till mode huset med Anna och Enya och efter det blire att åka till pappas jobb för att ta bild till tidningen och efter jobbet så kommer jag packa för polen resan xD Ska till polen i 4 dagar så kommer inte blogga under dom dagarna men lägger upp ett tidsinlaggt blogginlägg för varje dag på fredag :))
 
Men ja , kanske lite smått om mejj ?
Jag heter Ebba som ni nog vet , jag rider på en travare som heter Lisa , har en hund på 3 år som heter Bozco och två halv syskon Enya på någon månad och Elisa på 2 år , mina föräldrar är skilda och min mamma bor på Öland och jag bor där varannan helg och på loven oftast , går i skolan på Lindsdalskolan. Jag har en underbar kille och underbara vänner. Okejj finns väl inte så mycket mer att säga xD
 
Och ni ska inte behöva läsa så mycket mer så jag säger puss och gonatt // blondii <3

Kommentarer

Postat av: Emil

Publicerad 2012-06-21 00:12:00

Fint :)

Svar: Gullig du är :)
Ebba

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Ebba heter jag. Du har just nu klickat dejj in på en blogg som jag hoppas du vill stanna på. Född på Öland med inte så stor familj. husdjur med 4 personer till. Född 98 som gör mig till 14 vintrar. Bor just nu i en väldigt fin ort Lindsdal. Vad ska man säga mer om mejj? Att jag har ett enormt stort behov utav att fota varje dag , och är väldigt beroende av musik och mina vänner givetvis. Hoppas ni kommer trivas här , och juste, välkomna hit. Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela